tisdag 9 mars 2010

jobbe jobbe..

vet ni vad? imorrn ska jag jobba på Willys.. det var 1½ år sedan sist.. jag kommer ha glömt allt är jag rädd.. men vad gör man inte.. dels kul att komma ut och träffa lite folk och sen är det ett stort plus att tjäna lite pengar.. men tro att jag kommer vara trött imorrn kväll när jag kommer hem runt 22.. phu.. men tänk att något så litet som ett kassapass kan göra mej redan nu lite nervös men ack så glad...

som jag skrev i mitt tidigare inlägg så har denna dag ägnats åt studier.. en heldag i motala med powerpoint framför nosen.. vi pausade för lunch och jag intog en kebabsallad.. gött! vi har inte kommit värst långt men vi är iaf en bit på väg.. och på fredag måste det vara klart då det ska redovisas.. en skola för alla är det vi jobbar med.. ett roligt och lärorikt ämne men också vääääldigt stort.. hur skapar man egentligen en skola för alla?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar