torsdag 11 mars 2010

efter 1½ år

sitter typ alla PLU nummer kvar i huvudet..det trodde jag inte! nervös och darrig begav jag mej till willys igår.. det tog mej inte många minuter innan det kändes som jag var där igår..härligt att träffa gamla och delvis nya kollegor och underbart nästa månad när det kommer in lite extra cash på kontot...

idag är det hårdkörning med plugget, imorrn ska det då redovisas.. alla andra gånger har jag känt att.. ja vi grejjar detta.. men denna gång vettifasen.. suck.. jag får ge det en ärlig chans idag.. dock har jag ångest över mina smågrabbar.. de har fått vara väääldigt långa dagar på dagis hela veckan.. jag antar att det är så det kommer se ut sen när jag kommer ut i verkliga livet :( och de gillar stället, bara jag gått därifrån ;)


kortet är från i söndagskväll hemma i badet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar