torsdag 18 mars 2010

o så var de kväller..

torsdagkväll innebär vägning i kisa.. dock blev jag inte värst glad av kvällens vägning, -0,6 på två veckor!! kanske att kroppen pausar lite för att återigen göra ett ryck snarast, det hoppas vi på! men det är trots allt -9,5 på två månader så det är ju inte helt fy skam! visst oroar jag mej för kommande veckor.. först en weekend i sälen, sen direkt på det blir det karlstad och bo på hotell i två dagar, sen är påsken kommen.. suck.. tycker ni det låter lätt? det gör inte jag.. men nu ja jävlar ska de inte visa plus iaf!
när jag redan är inne på vikt och sånt trams så kan jag meddela det att jag dammade av mina löpardojjor idag och begav mej ut på årets första runda, de gick väldans bra måste jag säga och det var riktigt skönt.. dock tog jag det lilla lugna och sprang bara 3,6km.. nästa gång kanske det blir mer:)
jag har även hunnit med en fika tillsammans med anna, trevligt värre.. blev bjuden på kaffe o allt :) det får vi göra om oftare må jag säga! bjussar på en bild på henne in action ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar