söndag 14 mars 2010

tupperware..

jag har nyss haft tupperwareparty här hemma och tänka sig så bra det gick.. fick massa sålt, så mycket att jag kom upp till den gåva jag som värdinna helst av allt ville ha... och det var denna thermos.. den ska enligt de som testat den vara grym på att hålla värmen.. och det får vi hoppas, jag är ju som ni vet en riktig kaffeman.. på sommaren vet ni, bara fylla upp och ha den ute så blir det påtar hela dagen lång :)

jag fick även en väldigt bra gåva bara som tack för att jag var värdinna.. en finare och mycket bättre gåva än vad jag iaf hade vågat hoppas på.. haha, försäljaren berättade väldigt ingående om denna produkt, tänk vet ni att man kan på bara några varv skära isbergssalladen till bitar så stora som en halv lillfingernagel, och grädde, det tar bara 1 min o 25 sek att bli fluffig.. snabbare än med elvisp.. tss.. så vad säger ni, låter det som jag ska bli återförsäljare.. göra reklam kan jag iaf :)


i vanlig ordning avslutades partyt med utlottning, 3 av sex personer vann en burk.. assie, så bra som bara hon kan va, gav försäljaren lite massage och vips så hade vi varsin burk samtliga av oss :) bra jobbat...

tack för en trevlig kväll tjejor!

2 kommentarer:

  1. Vad bra att det gick bra för dig på partyt.Jag har en likadan som du fick som gåva nr 2 och jag kan lova att den är kanon.

    SvaraRadera
  2. Tack Fia för ett fint party så roligt att träffas vi tjejer : ) KRAM

    SvaraRadera