söndag 1 mars 2009

hallbyrå

förra helgen var jag på landet hos fredriks föräldrar, Ingrid har köpt en ny hallbyrå.. detta tror jag om jag inte minns fel gjordes i januari på mio. jag var med vid det tillfället och jag blev oerhört sugen på att köpa en jag med, det var 50% rabatt och jag gillar byrån skarpt..

men med min tajta ekonomi så kunde det inte inhandlas någon byrå, jag har haft koll på byrån på mio på nätet och faktiskt till min glädje en dag förra veckan när jag var inne så fanns inte byrån kvar, den har nu utgått ur sortimentet. detta innebar att jag kunde släppa byrån helt och valde då att ta ner en byrå vi redan hade i sovrummet till hallen, och faktiskt så tror jag att det blev bättre än miobyrån hade blivit.. nöjd är jag!


min hallbyrå





ingrids hallbyrå
lägg också märke till de finfina väggorden som pryder våra hallar!

2 kommentarer:

  1. Vad fint det blev när du tog ner er byrå till hallen, och tack för hjälpen med att sätta upp
    väggorden.
    Ni har ju även del av byrån på,landet, där finns
    ju vantar, mössor o div. andra saker.

    kram Ingrid

    SvaraRadera