måndag 23 mars 2009

VFU

idag börjar min fem veckors långa praktik. det är med blandade känslor jag går ut, riktigt skönt att inte missa den så jag slipper ligga efter men samtidigt så är ju Love så liten. i en 4-5 månaders bebis händer det så mkt just nu, han är inne i en såå fantastiskt härlig period. men det blir å andra sidan Fredrik som får vara med om det där superhärliga istället, det hade bara varit egoistiskt av mej om jag skulle vänta med praktiken till i sommar om det skulle vara för Loves skull. han har det ju faktikst lika bra med sin far, speciellt nu när jag nästan inte ammar något alls. i månadsskiftet kommer fredrik från sitt jobb och börjar med pappaledigheten, då kanske ni undrar hur jag kan gå ut redan idag, när det är 1½ vecka kvar i mars? jo, det är så att jag har vänner o släkt som ställer upp utan dem hade det här aldrig gått. stort tack till er!

4 kommentarer:

  1. Tack själv att man får vara barnvakt i dagarna 3, det ska bli så roligt att få ha de små liven själv på dagarna. Syns imorgon kväll
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Fajfar o fajmor kanske kan duga nån gång osså...jag o fajmor gillar killarna som Du vet

    SvaraRadera
  3. Fajfar och fajmor kanske också kan komma nån dag

    SvaraRadera
  4. jaa just nu i denna stund är all barnvakteri välkommet!

    SvaraRadera