tisdag 10 mars 2009

jag lyckas...

... då med det mesta.
datorn åkte ner i golvet och batterisladden gick av, den gick verkligen rakt av.
för nån vecka sen så började datorn strula som bara den, Fredrik kollade på den lite o han tror att det är grafikkortet som har gått paj. sen dess har den inte sett ut som en dator ska se ut..
så med facit i hand var det nog ganska bra att batterisladden gick av idag för det innebär att jag garanterat kommer lämna in datorn snabbare än jag annars gjort.
tänk att jag ska sitta här utan dator, visst vi har en stationär också men ändå.. de här är ju en livskamrat till mej :)
nae vet ni vad, de blir nog att åka in till elgiganten imorgon o lämna in den. hej!

2 kommentarer:

  1. Hej dottera
    Vi har tydligen en massa gemensamt. Jag snavade ju på datasladden för ett tag sedan och låg som en padda på golvet och datan också på golvet, och kommentaren från Christer var hur gick det med datorn, hur det var med mej var ju inte så viktigt????
    Det blev en ny cd/dvd-disk den gick rakt av för den hade jag ju inte tryckt in efter att jag hade bränt en dvd. Vi är ju rätt klantiga men vi bjuder ju på många skratt.
    Kram din kära Mamma

    SvaraRadera
  2. haha jaa sådan moder sådan dotter

    SvaraRadera