måndag 9 mars 2009

vill ha

jag vill ha en stavmixer, jag vill ha en med en hacker o kanske t.o.m. med en visp.. jag tänker främst på att de är läge att börja göra slät o fin barnmat snart.. (visst fredrik skulle du väl bli glad om vi fick en till apparat till köket)
jag har surfat runt lite och hittat två jag gillar som varit med i ett bra-bättre-bäst test..




stavmixern bäst i test. 749kr vilket t.o.m. jag måste säga är väldigt mkt pengar som man kan spendera på något mkt roligare, samtidigt vet jag att jag skulle bli så glad när jag står i mitt kök o tillreder maten, att arbeta med bra verktyg i köket gör all matlagning så mkt roligare.





detta är stavmixer bättre. den kostar 349kr på onoff, och 549kr ute i butik. det jag eventuellt skulle sakna är visp.

men tänk vad mycket man vill här i världen, tror det skulle vara väldigt många som var evigt tacksamma om deras problem låg i en stavmixer. förr fanns de inga stavmixrar och de har blivit människor av de bebisarna också.






3 kommentarer:

  1. Du är rolig du Fjali med dina apparater! Men det är ju inte kul att laga mat om man inte har lite kökshjälp=) Saknar dig, men snart ses vi!! puss

    SvaraRadera
  2. Visst är det roligt med en massa elektriska prylar!!!!!!!!!Jag känner igen mig med grejor som har elsladd.
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  3. haha, ja att det kan vara så fantastiskt roligt! men då vet jag ju iaf var jag har fått det ifrån :P

    SvaraRadera