torsdag 19 mars 2009

klippt och skuret

igår var jag hos frissan, det var välbehövligt måste jag säga. och det vill jag lova att frisören tyckte också, min frisör är en person jag känner privat så hon vet ju hur jag är som person o hon sa ganska direkt att "de här är inte fia" hon fällde även en kommentar som löd "när du kom hit såg du mest ut som en dränkt katt" Haha! men det är ju faktiskt då det är extra roligt att fixa till sej.. när det verkligen blir en förändring för hur kul är det att bara gå o toppa sej lite då o då...
och assie min vän, ett stort tack för att du gjorde detta möjligt.. hade inte du ställt upp igår så hade jag aldrig kommit iväg, o barna mina de fick ju en suveränt bra lektant hos dem några timmar! den bästa skulle jag vilja påstå :)
jag har lovat en av mina klasskamrater som jag inte kommer se nu på väldigt väldigt länge (kanske 7 veckor) att jag skulle lägga ut bild på hur det blev så här kommer deutlovade före/efter bilderna.







7 kommentarer:

  1. Eftersom du läser min blogg så bestämde jag mig för att kolla ifall du skriver någonting. Och mycket riktigt här fanns du =)

    Så nu kommer jag följa din blogg slaviskt! =)
    Hälsa Freddan!
    Kram Jonathan

    SvaraRadera
  2. oj det var snyggt,och det snälla söta leendet är detsamma
    kram Ingrid

    SvaraRadera
  3. Nämen ser man på. Det där vart ju helt suveränt.Vi syns la om ca 6 veckor. Hör av mig i möra efter jag slutat jobbet å ser om det var nåt viktigt som togs upp på föreläsningen.
    Ha det gott o hälsa alla.
    Kram Gullan

    SvaraRadera
  4. kul att se hur resultatet blev efter du fått ut foliet du hade när jag såg dej. det blev toppen!

    SvaraRadera
  5. Det blev ju kanon, en ny söt liten Fia. Vilken tur att du har snälla kompisar som kan se efter de små.
    Kram Mamma vi syns nästa vecka

    SvaraRadera
  6. ååååå vad fint! Känner knappt igen dig. Vilken förändring....
    Tack för att jag fick se!
    Kommer att sakna dig massor under denna lååånga praktik.
    Kram Sandra

    SvaraRadera